søndag den 11. november 2018

11/11/18

Jeg så hunkøn på dr.dk og det er en meget god dokumentarserie. Der var en sang med som Antony and The Johnsons har lavet, den er så god og den er her:



Og så mindede hans stemme mig om hans andet projekt ANOHNI, og Drone Bomb Me, som også bare er en god sang faktisk. Den er her: 



Så gik jeg i Netto og købte ret mange æbler for 18 kroner. #onelikeoneprayer for at de ikke er melede allesammen. Jeg købte også bananer, agurk, 2 liter mælk og leverpostej. I Netto hørte jeg Bare Sig Det Jul med Benal, det synes jeg virkelig er en banger, men den må i selv finde, den er ikke på youtube endnu. God aften til jer, måske kan I danse til de her sange, jeg gør det måske. "Bare man ik kigger når du dårlig, er du ret god". Sådan har jeg det tit. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar