mandag den 28. november 2016

28/11/16

tog det her billede i søndags på vej hjem. skulle helt klart have taget et billede af mit ansigt i det lys i stedet for hold da op, det var et kønt syn. købte en danskvand med citrus på hovedbanen, det var kritisk og ikke okay. men tilbage til himlen ved nordhavn, det er seriøst altid der, hvor solnedgangen rammer, på den anden side af himlen, der er det flotteste. der sad forresten den smukkeste og mest slidte dreng lige i højre side af det billede. spørger mig selv hvorfor jeg ikke tog et billede af ham. i guess jeg har respekt for andre mennesker. men han fik en afgift (lad os da bare kalde det det dsb) og han sad bare der med sin kasket og hættetrøje og grimme nike-sko og jeg var bare sådan, den skal jeg nok betale for dig skat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar