mandag den 10. oktober 2016

10/10/16

der er nogle få ting jeg gerne vil. nogle er mere omfattende end andre ja, men altså:

- jeg vil gerne flytte hjemmefra. virkelig meget. og ligesom være mig selv og sidde alene uden at skulle forsvare, at jeg ikke har tøj på eller spiser en kartoffelkage til morgenmad. men jeg er bange for, at jeg ikke kan klare det, at jeg ikke kan overskue at tage i fakta q og købe ind og alt det der.
- jeg vil gerne have, at alle mennesker mister lysten til at blive politikere og at vi bliver nødt til at lave et helt nyt system, der skal være klar om en 50 års tid, hvor de alle sammen lever livet på en dope pension og ikke kan sove, fordi de har smadret så mange menneskeliv.
- jeg vil gerne demonstrere for, at der ikke bliver skåret i su'en. jeg ved sgu ikke, om jeg har tænkt mig, at jeg skal på su nogensinde, men der er fandme nogle mennesker, der har brug for de penge og det er pisse vigtigt, at de ikke bliver bundet til alle mulige lån. og det er altså ikke alle, der kan klare at arbejde ved siden af studiet.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar