fredag den 30. september 2016

30/09/16

jeg er stadig en materialistisk kælling, der gerne vil have alt muligt, mest fordi jeg skal til københavn i morgen og også fordi jeg gerne vil have sex med folk og have optur over mig selv, når jeg tager mit tøj på igen. her følger en liste:

- alt gosha rubchinskiy har rørt ved. men mest det, hvor der står noget med russisk på, bare for at markere. forresten er det ikke okay, at fuckbois sælger deres slidte tees på trendsales til en mp på 800 kr, når de har fået den af deres mor. stop
- over the knee sorte boots
- lyseblå dynejakke
- et par solbriller fra wood wood, der er udsolgt. det var det værste - så dem i sort og så så, at man også kunne få dem i beige og så var de endda billigere i beige, men så var de udsolgt. så græd jeg.
- tracksuit, der får min røv til at se poppin ud. det er bare som om nylon ikke arbejder med mig. men det eneste jeg vil er bare at lyne dem lidt op nede ved anklen og så bare danse hele natte ok.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar